torsdag 3 december 2015

Man anpassar sig!

Tänk vad vi människor är anpassningsbara!efter 3 veckor i en dröm värld landar man fort!vilket är bra för mig som gillar rutiner i vardagen!likaså planering!är man en sån person ligger man bra till hos mig:).                               Jag har laddat mest i sovläge i dag:)hunnit med åh varit lite social träffat Sandra!som gick från husägare till lägenhet!åh med facit i hand för många kan man nog säga att pengar gör inte människan lyckligare!gäller sig att lära sig leva annat bara!                                       Min själ är inte lika vilse längre!är lugnare i mig själv!Kärlekens förtjänst!                     I dag klev jag på natt jobb:)4 nätter blir de!för att sedan i slutet på nästa vecka vara ledig 5 dar:)åh som kommer bestå av vänner åh massa mys!livet går upp åh ner!men när man landar i tryggheten åh hos bästa kärleken ja då har man hittat hem<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar