fredag 22 april 2016

De finaste jag vet<3

Du fyller alla mina må bra punkter i livet!du är så oerhört vacker åh god hjärtat:)ingen kommer någonsin ta din plats!                                                         Jag hade ont i rygg i går du smörjde åh låg nära:)i morse skildes vi tidigt jobb väntade ju......                                            Åh har befunnit mig på jobb både morgon åh kväll:).                                       Åh vet ni jag ska sluta röka:)köpte nikotinfritt snus i dag!släcker efter Grekland!Niklas avrådde nikotin plåster åh jag lyssnar på dig:)jag måste för min kommande operation i juni:)i bland får man välja bort vissa saker!                       Åh mina fina kaffe mugg från Niklas har nu kommit till jobbet:)snart är helg över åh en efterlängtad Måndag kommer:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar