söndag 3 april 2016

Jobbat!

Trivs med dessa lång pass!dock ogillar jag upp tidigt när jag måste!men de funkar för de måste!jag älskar mitt jobb:)ett kontors jobb framför en dator,nääää jobba med människor är jag:)mitt kall i livet:)åh jobbar på mycket ibland åh softar ibland!nu lever jobbet med mig!förr kändes de tvärtom!             I kväll flyger du hem äntligen!åh i.m dags för lite flytta in vecka:)löve IT!åh ändå jobbar vi båda åh hinner ändå med all tid för varann:)skulle vilja ha dig med varje steg jag tar:)alltid!håller fast vid att du är min bästa vän:)min mentor åh största kärlek någonsin!behöver inte resa någonstans med dig för att bli lycklig:)men att vi båda kan spara åh gillar resa oxå emot samma mål:)är nog mera som en dröm!välkommen hem hjärtat<3jag älskar dig! Åh mina nya jeans:)klart de ska vara hål i ju:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar