söndag 10 april 2016

Mycket nu:)

Men jag gillar ju när de händer nått!den late vilar sällan:)åh jag har med varit små barns förälder!hämtat åh lämnat på både fotboll åh ridskola!vi har haft egen häst oxå!sen kom tonåren åh de valde andra vägar:).                                                       Nu har ju båda flyttar åh min tid är nu:)jag jobbar heltid åh hinner ändå:)åh eftersom mitt intresse är resa bör jag:).                   Jobbat,putsat fönster åh bytt gardiner hos Emmy:)Rosa så klart!åh nu kört Hanna till tåg!bara städa skafferi nu åh lite plock:).                                                     En vecka med mycket innehåll är på gång:)Jobba,åka till Stockholm,uppdaterar nog om de sen:)Fixa ögonfransar,däck byte på bil nya!återträff i rehab grupp...hur gick de sen!åh besikta bil:)men vet ni min drivkraft åh energi är Niklas<3då är allt möjligt:).                                                   Mera bilder på håret:)åh mina nya tulpaner!våren
Är på g nu:)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar