måndag 11 april 2016

Veckan i gång:)

Vaknade tidigt bra när man ska till jobbet:)haft möte:)träffat Sandra på kaffe:)varit till Emmy!tagit en Pw för att rensa hjärnan!våren gör gott!lär köpa en cykel:)så jag kan ha ballkong häng med Sandra åh sen cykla hem:).                        Bytit gardiner i kök har jag med gjort!de är fördelen att vara rastlös,de blir mycket gjort!                                                         Åh i.m på jobbet får jag matlåda av Vernish,kalops whohoooo!                       Jobbar kväll sen ledig 2 dar:)ibland önska jag att jag hade mera tid:)fast tar mig tid till viktiga saker alltid!att inte ha tid är en dålig ursäkt bara......åh glöm inte att vi väljer ju själva vad vi ska lägga tiden på!de val vi gör är upp till oss!vill man ha "häcken" full är de ju oftast självvalt!då e de synd klaga:)njut våren är på väg!åh i morse fick jag bild på Rung åh vän:)han saknar sin "Daring" haha!Snart November,1 år går fort!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar