tisdag 17 maj 2016

Landat!

Jobbdag 2 med besked vill jag lova:)rökfri dag 2:)i.m kommer mitt enda plåster som hjälper:)Niiiiiiiklaas!Han kör heldag på jobbet i dag precis som jag:)morgon till kväll:)där är vi lika!värnar om jobbet fast de har för oss båda fått en helt annan betydelse nu:)de är skönt!                          Sen att jag önskar alla människor bli lika lyckliga som mig:)de gör jag!jag har hittat min själsfriende,som finns åh stöttar i allt!Kanske inte alla kan ta!men så är de!finns inte ord<3 Jag älskar dig över allt,min egna Piiiiiins:)åh de jag tycker åh känner kan jag dela här:)min blogg!mitt liv!behöver inte göra dags vis med massa inlägg på FB:(sen de kom har många tyvärr inga riktiga liv!allt blir så feijk på FB!ni vet under ytan är de alltid inte så vackert!puss åh kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar