söndag 22 maj 2016

Sista jobb helgen:)

Japp på ett tag nu då:)oroa er inte jag är snart tillbaka:).                                           Som ni vet nu då så är de bröst operation på schemat om några veckor:)nått jag velat många år:(jag vet att de blir naturligt häng med åren haha!men har man möjlighet göra nått åt de så ville jag:) Vi ser de såhär:) vi blir med bröst:) För allt jag känner kring de åh allt efter får ju Niklas med dela:).              Ett bra beslut sen vad andra tycker de struntar jag i:)de är ju mitt val åh mitt liv:). Bra helg!besökte Hedkärra i dag åh hopp tävlingar:)tänk.....vi som med haft häst!kaffe hos Emmy åh promenad att stilla abstinens:).                                          Jag reder mig:)när livet går emot nya mål:)åh man vet ödet valde:)de ni!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar