tisdag 31 maj 2016

Saknar min prins<3

Alla sekunder ifrån dig!svårt förklara så folk förstår!jag vill vara där Niklas är alltid!känna sån enorm saknad trodde ej de gick!du är som min gose filt:) min trygghet åh största kärlek<3 hur förklarar man så folk förstår!                                      Hade FM.s fika med fina Ritva<3! Evig vänskap:) åh jobbat kväll!i.m sista dag innan sjukskrivning!åh min fina Man kommer:)vi laddar för operation:) vi hoppas kunna "muta" Läkaren vill du med sover kvar juuu:)vi får ju plats! Ja ja du kommer iaf bli min första åh enda besökare:)vi blir med Bröst åh  vi är förväntansfulla,nyfikna åh vet att de kan åh kommer bli mycket känslor:) jag som kan gråta bara då du åker hem....vet ni de löser sig:).                                          Bokat Bråvalla åt Emmy oxå:)jag är inte orolig!hon är snart 18! Åh bra hon ser åh upplever saker:)litar på mina barn:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar