torsdag 19 maj 2016

Säääämpa!

Dag 4 utan nikotin:)i går va en riktig down dag:(nått litet blir så satans stort!åh man funderar verkligen på vilken makt nikotinet har!men nu ni är de jag som tar kontrollen;)ska nog visa jag:).                   Promenad åh massa mys med Niklas stillar:)åh jag har fått en ny stekpanna till nya spisen:)Enchilladas åt vi i går:).            Vi va uppe 5 åh drack kaffe;)nu kurs åh kvällsjobb här,)åh i kväll får DU vänta på mig;)åh tro mig han är som ett stort plåster<3 Niklas the One and Only:).          Lite tröst shopping oxå hehe snygga shorts åh kavaj:)blir bra oxå för kommande Ibiza resa med Älsklingen:)även börjat sparat till Mexico nästa år:).                                                   Åh mitt hår har kommit nästa vecka är de dags för långt:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar