onsdag 20 februari 2013

Detta med att vara vuxen...faktiskt!

Slog mig i dag eller nej egentligen inte.Hade varit ute med Kipper å på väg hem då jag öppnade dörren insåg jag att jag faktiskt snart levt ensam på egna ben i 3 år:)Jag möttes av tystnad ingen hemma.De händer inte såå ofta hos mig.Jag trivs leva ensam.Jag gör som jag vill.Jag sover när jag vill,äter när jag vill å kmr å går som jag vill ingen bestämmer.Alltid varit en självständig tjej men åren ensam har gjort mig stark.jag har funnit mig själv å kan vara den jag faktiskt vill:)Åh när jag vill.Behöver ingens samtycke för att göra något.Å är väl oxå ett steg att bli stooor:)Såå är det ju.Å alla har vi olika livs stilar å behov.Jag behöver då ingen som tar hand om mig det gör jag såå bra själv.Jag trivs med mitt liv.
Åh klart jag med haft drömmar vem har sagt att de är försent.Ett hav av möjligheter öppnar sig nu barnen blir större åh jag kan göra såå mycket mera.Så visst finns det både fördelar åh nackdelar med att vara ung Mamma:)Ja relativt iaf med tanke på att barnen blir större.
Sen att alla tycker olika å har åsikter om saker å ting det skiter jag fullständigt i.Jag är jag å gör som jag vill kmr aldrig ändra på det.
I Niklas har jag funnit någon som tar mig precis som jag är.Jag kan helt enkelt vara JAG!Säga vad jag vill utan att be om ursäkt.kan verkligen slappna av med dig vilket är skönt.Sen att jag kan tycka vissa saker vissa dagar det tar du å förstår.
Någon jag saknar prata med å dela min vardag med är mamma snart såå.Fastän jag vet vad du tycker om vissa saker går jag alltid min egen väg.Det är väl ett stort steg in i vuxen världen kan jag tycka.Älskar dig lika mycket iaf:)
Sen att livet inte alltid blir som man tänkt är en annan sak.Jag håller fortfarande fast vid att allt som sker har en mening oavsett vad.Får man nog bara acceptera.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar