lördag 2 februari 2013

Jobb helg gör mig gott!

Bra då har ja göra!då får ja koncentrera mig på jobb:)jösses vilken saknad de är!Skulle de ta mig halva livet hitta dig!så känns de å ändå tar ja inget för givet men du gör klart mina dagar!å i dag helt apropå ett jätte gulligt mess på jobbet!tack för du finns❤öh tack för du finns ja ska ingenstans såå är de!åh en sak är säkert kärleken kan inte köpas för pengar!även om ja tycker de är underbart ja fick Stockholm i 40 års present!som Mr Big i Sex and The City I got it...Då han köper lägenhet till Carrie...du behöver inte imponera på mig du är mest säkert förvånad ja aldrig vill nå mera än de enkla!tycker vi ska åka till en öde ö å bara vara...du bjöd ju med mig till London för ett tag sen men de krockade då med annat....bara de!ja vet du vill å tycker ja är värd de men ja är van med de enkla:)hur som myser ja i livet iaf!å som alla nu vet har Norbergs Tak gått i konkurs ledsen för er förlust...men vill ni med ska veta att inget som drabbar mig...mys med Hanna nu som håller Mami sällskap i soffan ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar