torsdag 7 februari 2013

Varför vaknar man jämt sååå tidigt!

Mm vaknade typ halv sex i morse....ja kanske för ja fortfarande va lite irri!på min svart/vita Niklas!du fick ett fint uppvaknande!av en grinig Mallan...åh ja fick svar på de som störde mig!är nog glad man är som man är talför!ja annars tillbringat hela dagen å kvällen på jobbet!ett ställe som får mig skingra tankar!nu väntas jobb helg 2 gör mig gott!Kan ja va ledig nästa å vara med vännerna hela inget går upp emot de!nu ska ja lyssna på bok två Femtio Nyanser av Mörker:)skickade den till min sjukling i dag!har tänkt på en sak man kräver inte såå mycket å ändå får man sååå mycket tillbaka❤❤❤Å Linda min vän vi finns!å snart 1 månad kvar sen har ja min Mamma i Sverige efter 20 år i Norge!Dags nu Mamma❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar