tisdag 12 februari 2013

Semlans Dag:)

Hehe varför finns de egentligen???när de ändå börjar sälja de sååå långt innan!ja älskar ju semlor så för mig får de gärna säljas året om:)vem bryr sig om bikini sommaren?äh ja är för gammal för att noija om de:)såå här ser ja ut!kände på mig i dag att de skulle bli en bra dag åh de blev de!mitt fina ville komma på Fredag!gör mig lite ont då vi ska ha stug häng med alla ungdomar:)blir bra de får se landet:)men han kmr efter helgen i stället!lyckan är stor!för tillfället ligger Mr Grey bra till men Niklas du äger❤❤❤åh har i dag fått mig totalt yr å disträ!brukar ju vara du som är sååå!ett jobb dygn kvar sen är de leeeeedigt!!!ja mår bra,Niklas är underbar å Emmy lugn å Mamma snart i Sverige med all rätt myser jag❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar