tisdag 26 februari 2013

Mitt jobb!

Ja älskar mitt jobb men nu känns de som ja inte gör annat än jobbar!!!Emmy.s kommentar i morse...Mamma är du ledig i dag:)så va inte fallet!barnen har sportlov märks!de reder sig!men på Torsdag ska vi bowla iaf:)ja behöver iofs tid på jobbet!för att hålla tankar på plats!där är nog ja å Niklas lika:)du vände mitt liv på mindre än en minut å här är vi i dag!livet känns bra!ja har fortfarande mycket ja vill åh ska göra men ändå är ja lugnare i mig själv!Själen är inte lika rastlös!märks väl va längesedan vi krysssssa nu!!!!har landat lite i livet åh nu är Laggarbo på g ut på hem net!behöver sälja de sååå kan man släppa de sen!blir väldigt skönt!ja är ofta för snäll men dags tänka på mig:)vad vill ja❤❤❤Det ni!lev ut de ni tänkte gör de inte till en tanke bara...ett liv!kanske en chans tänkvärt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar