onsdag 20 mars 2013

Detta väder:(

Alla klagar ja med!är ju jämt trött å energilös!är de tråkigt eller inte!Förvisso gillar ja soooova:)även om min hjärna ställt in sig på tidiga morgnar!ja ja!Går ju lägga sig sen!nu eftersom ja läst klart mina nyanser har ja återgått till min bok Någonstans där inom oss:)den är bra psykologisk å djup!eftersom mitt fina inte kan läsa för mig får ja göra de själv nu!du skrev sååå fint i dag!Du är min verklighet❤du kan lägga orden på plats då man behöver de som bäst!händer saker i livet nu känns i kropp å själ!till min Pappa i morgon å helgen Mamma:)nu har ja er nära!å påsken kmr med stormsteg!jobba å fira i bästa stugan med barnen❤vad är en bal på slottet ja känner mig lycklig å stark!man kan inte bota människors problem de lär hitta egna vägar som ja gjort!livet är nog lite förut bestämt ja tror såå!tack för i kväll Jenny du är en fin vän du❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar