fredag 22 mars 2013

Fredags mys❤

Kan man kalla de:)mm i morse kom han den där Mannen:)han är inte vem som!du synar mig verkligen å känner mig väl nu som ja dig!är inte van någon undrar över något ja sagt!Omtanke kallas de!ja har inte haft svårt direkt med komplimanger men de är du bra på!Så ja nästan tycker de blir jobbigt!men på ett bra sätt!du säger mina ögon glittrar men dina ler verkligen i min närvaro❤allt detta med dig präglas mig åh de är jätte svårt förklara!En oskyldig lunch blev till många månader❤De är tryggt med dig för ja kan vara ja!säga vad ja tycker utan å fundera på om du tycker ja är kanske för vulgär i mina ordval!vi prata om just de...man tar någon som man är!du accepterar mig verkligen som jag!nu när livet har märkts rätt rejält med allt runt om har du funnits vid min sida om så på håll!åh Pappa å Mamma å min fina syster❤synd bara att en familje sak som är tung fick oss nära igen!men glad du är vi alla är❤vi finns för dig❤i morgon bevisar vi igen att blod är tjockare än vatten!du är stark syster tillsammans fixar vi detta oavsett glöm aldrig de!å för er där ute va rädda om varann!å tappa inte bort varann på vägen!lova att ni lovar!finns någon i mitt liv som funnits å förstår men avståndet gör sitt!men du finns å det är ja glad för R.H:)Samma som min fina vän Anders vilken Man ett hjärta av guld!livets resa är inte lätt Anders....vet vi allt om!kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar