tisdag 5 mars 2013

Fackombuds utbildning!

JAA hela dan!lärde mig nått i dag inte mera skolbänken för mig!Ursäkta men ja fick sitta å vara tyst å lyssna!Hade gärna stått där framme å pratat inga problem:)ett trevligt gäng fördelen man möter nya människor vilket ja gillar väldigt!så huvud är som korv stoppning!men visst är det lärorikt!å visst lär man kunna tala:)tack mina arbetskamrater för ert förtroende:)att ni valde in mig!ja känner mig som rätt kvinna på rätt plats!åh vet ni ta aldrig nått för givet!Blod är tjockare än vatten❤åh ja min Niklas han kan han:)nu överraskade han mig i dag att komma å bjuda på lunch på Fredag:)Bara sådär:)Du å din lunch❤❤❤gulligt av dig sen kan ja gå på fest å vara lugn i hjärtat!åh snart Mami är du här känns overkligt!kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar