fredag 15 mars 2013

Fredag i mitt ❤:a

Ja ni i.g kom han:)va bara en vecka knappt sen vi sågs kändes som år!hade såå mycket ja ville berätta å dela med dig!vilket ja gjorde!Sen kunde ja släppa de!Kipper accepterar dig fastän du har stor respekt för hundar!Ni va såå gulliga i morse!ni låg åt samma håll å sov såå nära!när man får sova vaknar man tidigt!ja va uppe före 06.00....känslan av av att vakna breve dig❤du läste för mig i.g som du lovat:)älskar lyssna på dig!Kände mig som Carrie i Sex and The City när Mr Big läser för henne!avgudar dig du är min tvilling själ såå svårt sätta ord på...aldrig upplevt detta!vi tog en härlig vår promenad med en glad Kipper innan du lämnade oss!man får bita ihop å man känner hur en del av leendet slocknar!Du beskriver mig som lugnare nu än i början,Ewa nämnde de med!vilket är sant!Själen har landat.ja har ett inre lugn med dig!i afton blir de hemma kväll i.m ska ja flytta in min Mamma till Sverige underbart❤allt som sker har en mening!kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar