tisdag 12 mars 2013

Lång natt å dag!

Klart man funderar massor!har vi människor mycket med oss i bagaget som kmr upp till ytan då vi blir äldre...många har nog!funderade mycket på min barndom i.g!efter min syster påmint!ja vet har inte glömt men gått vidare!mycket av mitt liv har varit svek inte bara klart man präglas!åh visst delar ja de ibland men tiden läker!Mamma du gjorde de bra fastän du va ensam tycker jag❤man inser på att annat vis då man blir äldre!barnen hos sin far till Fredag!vi behöver de!ja ror skeppet själv med eget ensam ansvar nästan då kan man behöva egentid!jobbar två dagar till sen kmr han Mannen man kan tala om de mesta med!Som har svar på de mesta!Som ja bara kan vara ja med!å du E ledig på Fredag så du kan vara hos mig:)vet du har tok mycket....på jobbet snart över nu!men man lär prioritera säger du å de är det bästa ja vet!på dig kan ja lyssna å se på i timmar bara vara...själen har landat helt klart!du piggar upp å finns å bryr dig när det är som de är betyder mycket du vet de❤egentid nu ska ja vara Malin några dagar kmr bli som ny till helgen!åh då blir de flytt åt Mami Älskar dig❤skönt få dig nära igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar