måndag 14 april 2014

Ledighet passerar fort!

Måndag å installerad på jobbet för ett 24 timmars!väl på plats rullar de på:)sen väntas ju nu ett par dagars ledighet å stug mys:)grill premiär saknat landet enormt!ladda batterier å tankar!som i dag har jag nog varit lite off å vrång hela dagen:(jag har lätt att känna frustration å ibland vända det till att jag faktiskt är lyckligare än på länge!men men!tur man har känslor även om de åker berg å Dalbana!för att inte prata om mina fantastiska vänner❤️Niklas tror jag skulle må bra av en livs karta:)sååå han då!med livets mål!ja vad vet jaaaaaag!Åh har blivit rastlösare nu när barnen är större!tur jag har jobbet som jag verkligen älskar:):)kulturell på jobbet i dag jag å kidsen riktigt mysigt:)åh Niklas skicka nått på lunchen:)ett kvitto med Malin på:)jaaa han kan han:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar