torsdag 10 april 2014

Vilken helt fantastisk dag!

Jag ville se kycklingarna självklart ville du samma:)sååå söta💗sen hämtade vi hem Hanna från tåg å gjorde tacos:)Emmy kom med å tro tonårs snacket gick i 120:)du hänger med å lyssnar å pratar!det tog tid innan jag presenterade dig för barnen,det tycker med om dig:)åh jag förstår de!ja känner igen alla dina miner,vet hur du tänker å funderar du är djup,som mig!vi är olika men ändå så lika!vi tog sen en regnig kvälls promenad!jag får med dig på allt du säger aldrig nej!i morse fick jag se en film inspelning från ditt jobb:)för att få inblick i det du gör!work shop med folk från andra länder!finast på filmen va duuuu❤️Vi förstår varann bra!våra jobb är väldigt olika!du lär av mig å jag av dig!åh det bästa du lyssnar alltid!ligger sked fast de är varmt å finns alltid!du är livskvalité å det tog mig halva livet träffa dig!avståndet gör de inte lätt!men du finns alltid nära!går inte att beskriva med ord vad du betyder❤️Oändligt känns de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar