onsdag 23 april 2014

Värmen håller i sig:)

Men vet i fan vaknar alltid före 06.00 gäller nästan varje dag!varför är det såååå!säger ni åldern vill jag inte höra!pratade med Sofia som inte heller kunde sova i morse!somnade om sen:)bara över till Hannas ballkong rena Spanien värmen där ju:)avslappnat å skönt!när solen skiner släpper jag allt!sånt kan ja göra en dag då ej sol skiner!ett långt samtal med Robban i dag med värmde hjärtat:)du är fin du:)har känt att man mår verkligen upp å ner!kan man älska någon för mycket?är de möjligligt ha sååå mycket känslor sååå man nästan vill ge upp!snart ses vi i Stockholm!sån saknad så den finns inte i ord!vart jag tonårs kär nu jag?efter 40!den är iaf grymt stark!tur du kan förklara med hur du känner då ja ständigt vill släppa!åh till mina vänner ni är bara bäst!puss å kram på er!vi lever i dag!ingen vet om morgon dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar