tisdag 1 april 2014

Man lär vårda sina dagar:)

De gör jag:)ledig i dag!åh spenderande fm med min bok som snart är slut!gah!ska få en ny Niklas skulle kolla:)jag har blivit lite av en bok Mal jaaaaa!för övrigt är ja väl lycklig å ibland djup å frustrerad!vill ju Såå mycket emellan åt helst allt på en gång!tur vi går en fin tid till mötes!hälsat på Pappa i dag!åh skjutbanan!vi sköt breve varann:)ja träffa tavlan:)men ja behöver verkligen trääääna!där mår han vilket intresse:)så tänker ja fortsätta tillbringa mina dagar:)med vänner å familj på ledig tid:)planera är ju min starka sida:)åh de har Niklas med börjat lärt sig lite iaf!du vet många saker du som ja tvivlar på!åh imponeras emellan åt av ditt tålamod gällande mitt humör!upp å ner!som de ska vara kanske!lev i nuet å förverkliga dina drömmar medans du kan:)åh tro på dig själv gör dig stark❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar