fredag 4 april 2014

Underbara Fredag!

Nästintill Perfekt!tack för det Niklas!tack för att du finns lyssnar å förstår när livet går upp å ner!kan verkligen vara JAG med dig!du behandlar mig som en prinsessa känns nästan så!du är alltid så nära å när vi är ute å fikar eller äter sitter du alltid breve:)du tycker de blir för långt ifrån annars:)du är så ödmjuk så de är helt ofattbart!åh snäll å körde Hanna i dag igen:)finns inget jag inte delar med dig!som de ska vara:)mitt humör tar du oxå!du förstår mig som få!längtar till allt vi ska pröva på:)åh till vår semester till fjälls du å ja å träden underbart:)❤️Kommer göra gott för din allergi!hade en mys kväll i går med barnen oxå❤️Just nu lär ja nog lägga allt som tynger å fokusera på nuet å kärleken❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar