söndag 27 september 2015

Fåfänga el bara vara Kvinna!

Är de Sååå tror ni?att vi kvinnor är extra noga med att vi vill se bra ut?alla är ju olika!jag personligen har svårt gå ut utan smink!åh får jag typ en finne kan jag sura rejält!hur snyggt är de!sen tröstar jag med att jag säkert är ung ännu:)skönheten sitter på insidan ändå är de det första man ser:)vem handlar typ en ful tröja...att jag säkert ärvt mycket från min Far:)som med är rätt fåfäng:)han färgar ännu sina gråa hårstrån:).                                          Man blir inte äldre än man gör sig:)kört gym i dag nu ska jag ligga i:)skönt för kroppen:)beställt tid för ögonfrans förlängning:)åh ögonbryn ska jag tattuera i Thailand igen;)jo såå tänker på mitt yttre!gäller må braaa åh de gör jag om jag får tänka såååå:)grå kan man bli när man är oldie:)åh förresten har jag hunnit med hälsat på Leon å Nova å deras föräldrar:)åh en glad Dalton💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar