onsdag 2 september 2015

Smärta


Ja har man aldrig haft ryggskott är de svårt förklara!som andra drabbas av förkylningar å skit får jag de:(.                   Är nog enda gången jag blir riktigt bitter!jag vill jobba mycket!behöver de!åh min envisa ryggjäkel vill annat!att inte ens knappt kunna klä sig tär!piller som jag avskyr va ett måste för att kunna gå överhuvudtaget!tog mig till Mamma💗behövde de möglar sönder av att göra nada:(.                                                    Har svalt min stolthet åh ringt kiropraktor!se om jag får tid i.m:)orkar inte vara hemma!åh sitta å ligga är ju värst!tack för i dag Mamma åh Lasse💗vet jag inte är så lätt alltid.....men nu har vi inga hemligheter vi delar allt!i.m ny dag emot nya mål!skam den som ger upp!snart är jag en working girl again!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar