tisdag 1 september 2015

Rygg jäkel!

Många faktorer spelar in där jag vet!skulle plocka ur Hannas diskmaskin i morse åh där small de:(tur man e ledig!kroppen känns som en 80-årings,sinnet som en 25-årings!hur fan går de ihop!:(.               Åkte iaf till Sandra💜till hennes nya liv!blir bra:)hon fick lite hjälp kan inte bara ligga!thailands salva,resår band till rygg från Mamma å piller!åh så sant som de är sagt!de syns inte alltid utanpå hur man mår inuti!!!!nu inväntar jag PH!massa Stockholms bratts!som får sina självkänslor tilltufsade:(behöver de!sen mera sprit till folket gör bättre tv!tänk jag som blev kallad till intervju för Big Brother:)på mina vänners räkning!hade inte haft problem varit med,men eftersom jag säger vad jag tycker kanske de inte hade gillats av alla!nått jag kan ångra ibland!jag inte tog chansen:)man kan vinna så mycket annat i livet ser de sååå!tack för fina dagar Hanna💜min egen Per Moberg kock!ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar