torsdag 3 september 2015

Funderingar!

Heter man Mallan går hjärnan oftast på högvarv!åh blir jag hemma några dagar blir de värre!så mycket jag vet,åh så mycket jag kommer få veta!tog jag till mig allt kokade nog min hjärna!                        Funderar oxå på förändringar i livet!om vissa saker aldrig hänt,hade jag inte stått där jag är i dag!jag har oxå drömmar som alla andra!gäller väl bara våga vänta ut de!åh ett liv som avslutas av olika anledningar ger början på nått nytt!fast man kanske inte ser de så just då!har ju själv varit där!                                           Åh tänker jag på vad mycket jag hunnit åh vad mycket jag har kvar:)ja ni då klarar man sådana här skit dar!fick tid hos kiropraktor nästa vecka,har begärt MR!nu står jag på mig!jag har många år kvar!åh att jag redan som liten ville jobba med människor visste jag:)jobbet ger massor!alltid gjort!en livsstil för många,terapi för mig!att kunna hjälpa människor är mitt kall:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar