tisdag 29 september 2015

Grattis Emmy 17 år❤️

I dag är din dag:)för 17 år sedan kom du med planerat kejsarsnitt!14.10❤️planerat 13 dagar för tidigt:)du vägde 3125gr åh 48cm lång:).hade en mardröms förlossning med Hanna varav jag fick snitt:)du är en mogen 17 åring som redan flyttat hemifrån💗åh du älskar städa,smink åh doft ljus precis som jag:)Sen att du är tonåring får man nog ta!vet du slarvar med din medicin!vid 11 års ålder hände nått!du fick diagnos!dålig sköldkörtel åh äter hög dos medicin:(Dock hela livet!väldigt ovanligt i din ålder!den diagnosen fick Jag bråka om!de va liksom inte möjligt hos barn....därför försöker jag förstå dina humörsvängningar!men du är nog den viljestarkaste tonåringen jag känner!du vet precis vad du vill:)åh har många fina vänner! Mamma å jag firade först:)lite små grejer å en  IPhone 6:)Mamma vad fick jag på 17 årsdagen:).                         Besiktat bil med Sofia,gymmat med Jenny å Sofia:)varit i Avesta med Ritva åh gjort fransar:)i.m fackligt hela dan sen till Hanna💗som har gym i källaren jihoooo!Hon är Alena Robert inlagd!Mamma kommer💗💗💗




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar