söndag 26 februari 2017

Denna helg:)

De bekommer mig faktiskt inte jobba helg:) ha ledigt mitt i veckan är skönt:) skulle jag ha alla helger ledigt,va jag skulle få de tufft Både i agendan åh plånbok! Jag älskar oxå mys:) varma filtar,närhet,en bra film åh massa tända ljus:) men eftersom jag oxå är en rastlös själ vill jag göra saker:) åh eftersom min Man är med på det mesta så funkar vi klockrent:) fick han välja skulle vi mysa dygnet runt:) tur jag styr upp!                   En jobb helg med mycket timmar:) nu återstår rätt mycket jobb:) men eftersom min Niklas är bäst spontan kryssar vi nästa helg:)De flesta hytterna va slut...men vi klämmer ihop oss!vi ska ha kul:) inte glo i hytten:) äntligen funnit någon som vill som jag:) de är fasiken bäst:)då kan jag jobba dygnet runt om de är såååå:)jag är ju en funderare,så jobba då jag är i Norberg är bästa lösningen:) åh när man spontan handlar på jobbet,kommer ut åh ser Niklas bil? Nope...men ändå kändes som du va där:) Man ser de man vill se:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar