onsdag 15 februari 2017

Natt 3:)

Fast i natt jour:) säger varje gång jag kör vaken natt,jag är inte byggd för detta! Men de funkar ju alltid:).                           Fick ont i går i mitt högra bröst:(mera än vanligt! Under tejp hade de blivit sååår....luftar nu åh trycket är borta! Vi har bokat tid nästa vecka på Proforma:) Niklas fick styra om med jobbet:) du ställer alltid upp du:) men av mig får du sååå mycket tillbaka.)                               I.m köra hem Hanna åh hälsa på Pappa:) jo åh jag har ju två barn:) fast den yngsta hon har sin Mamma när hon tycker:) kärleken blir inte mindre, bara de att de vill gärna frigöra sig:)                                   Fin främmande i dag av Martin oxå:).       Åh några av dagens fynd:) Till Niklas:) åh ny "kappa" inhandlad:) bild kommer:) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar