tisdag 21 februari 2017

Uppsala:)

Älskar vara här:) även fast Niklas jobbar:) jag har ju åh göra ändå:)                              Fifty Shade va grym:) bättre än första filmen:) mera kärlek till folket:).                      I går jobbade du hemma sista mötet:) inte för vi kunde prata,men du va ju hemma iaf:).                                             Har varit hes åh hostig!åh i natt slog hostan på:(då får man varmt te:) mitt i natten:).                                                   Du kan du:) men du har 100% tillbaka alltid:).                                                          Jag bakade i går åh i dag:) varit ute! Snart är våren här åh jag längtar:) vi ska fira den med en Resa till Polen:).                I.m till Proforma igen:) Torsdag hem för jobb!annars hade jag stannat här:) mitt andra hem:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar