fredag 24 februari 2017

Självförsörjande:)

Japp thats me:) ser de så att jag jobbar åh betalar för mig själv:) åh måste säga att jag blivit mera sparsam sen jag träffade Niklas!han är sparsam men gillar ändå spendera:) de gillas! Men ändå spar han mycket genom mig:) som bromsar in! Visst är middag ute trevligt:) men ändå bäst laga mat hemma:).                           Vi tänker lite olika:) bättre lägga pengar på annat!                                                 Jobb dag 1/9 började i går:) åh kommer köra lång pass:) gillar ha att göra:).           Träffat min vapendragare Ritva i dag💗alltid mys💗ska guida dig runt sen i Uppsala:)såå fint:) Karin va oxå över:) kul ses:) för nu flyttar man ju typ in på jobbet!  Känns bra:) så man kan få åka "hem" sen:) nya fynd till Niklas:) jaaaa åh vet ni,känner mig som en bag lady på tåget:)men inreda är verkligen jag:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar