onsdag 8 februari 2017

Vardag!

Betyder jobb!de gör helg ju oxå i mitt liv!åh står fast jag aldrig skulle vilja jobba dagtid:(!                                                   Lång men bra jobb dag:) jobba bör man ju! Åh är nog bland de bästa emot hälsan:) viktigt att känna sig behövd!åh viktigt med egen ekonomi åh stå på egna ben! En dag blir man vuxen åh inser, saker kostar:) åh vill man se nå annat lär man jobba:) de är ju liksom en morot:) åh en belöning!                                             Känner mig rätt trampad på som Mamma i dag:( att få ens snart 19 åring åh förstå,att det inte är mitt ansvar ta tag i hennes liv!inte mitt!utan hennes! Man blir less emellan åt! Mitt liv har inte heller varit gratis....                                                   en ny dag i.m:) Älsklingen här nu:) åh när man inte röker,jaaa då får man tandblekning:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar