söndag 1 november 2009

Gekås

Ja de finns bara en sak att säga,livet utan shoppingresa till Ullared skulle jag helt klart inte fixa.....skule få abstinens som fan.Visst va de trångt på bussen,folk som inte kunde hålla igen på natt,hur lätt va de att sova då????Somnade väl iaf till slut,men vaknade lika fort,då va klockan 05,00 och dags för första frukost stoppet.Vi satt kvar på bussen,orkade inte ens gå på toa.....
Väl i Ullared ca 08,30 spang greppa 2 vagnar och resan kunde börja.Tro mig när jag säger att jag faktiskt hade vässat mina armbågar,för att kunna ta mig framåt här ska handlas:)Och nog blev de mycket många fina julsträrnor,julsaker och mycket annat.Fötterna värkte,benen kändes som klubbor men va gör väl de när man får shoppa loss.Alla sa de va så mycket folk,visst var de väl de,men de enda jag visste var att här ska handlas så alla människor såg jag ej......Bekom mig inte.
Åter i Norberg ca 00,30 plockade upp lite,ocg gick och la mig med ett stort leende på läpparna,i väntan på att våren ska komma å ännu en ny Ullared resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar