torsdag 5 november 2009

Lilla Leon:)

Ja i.g va ja och hälsade på lilla Leon o Emelie såklart.Han är då gör go.Lilla sov struten e ju ju jämt såå trött när jag träffar han....men i.g ni,jo du va han vaken och vi busa.....han skratta så de bubbla å lät,helt underbart.Jag bytte blöja på han i.g oxå,premiär.Passade på då Kalle ringde Emelie hi hi. Sen va ju min dag räddad kan jag säga.
Sen kom jag hem och donade lite.Satt mig vid datorn och läste mail....huga....från Nettan...hade hört konstiga ljud fån våningen ovanför där vi jobbar,skönt jag är inte paranoid!Alltså inte bara jag som hör å känner. Och de är spoky.....när klockan är mycket. Sen fick jag för mig det va knepiga ljud hemma,men men hemma är de bra energier:)Ska sova på jobbet på Lördag ska ta med öron proppar och ha lampan tänd,jag är rädd,jätte rädd har jag aldrig varit förut. Men de kmr så nära inpå och är man ensam,ja då är man liten igen:(Jätte liten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar