tisdag 17 november 2009

Tisdagar:)




Har ju liksom blivit en del av mitt liv,eller våra liv,mitt o Emmy,s.Tror hon ridit i Hedkärra sen hon va 4 år,det började med ridlekis,runt o runt.Gånger hon farit av och galopperade inte på nästan 2 terminer,då va jag redo att ge upp,då hon plötsligt sa en dag,att nu Mamma vågar jag:)Och nog har de hållt i sig,nu hoppar hon ju felfritt å hej å hå.Hon nämde i dag hon vill börja i hopp grupp oxå varanann vecka ja men då är det så,delar hennes häst intresse.Va ju jag som fick henne dit.Och när hon rider står jag i kiosken o slavar....ha ha nej de är så upplyftande o kul.De skulle göra förslag låda i dag om årets lucia,jag ville anmäla mig men ingen nappade på det.....undra varför?????Kanske va jag för gammal el```


Annars då har väl dagen rullat på med de vanliga,körde Sara t arbetsförmedlingen i dag o passade då på att handla lite julgardiner o annat,ja nu har shopp å holicen vaknat i mig igen ha ha.


Emmy va jätte varm å jätte hostig nu på kvällen och Hanna är med hemma,se om stålkvinnan klarar sig,ska lägga mig iaf nu med en bra bok,så Go natt Åh va tror ni om Kipper som årets tomte:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar