måndag 2 november 2009

Kärt återseende:)







Ja visst va de så.Tack snälla Marie Nilsson för att du tog tag i detta:)Som vi typ nämner var gång vi ses,vi måste träffas.....suck....men i dag blev de ÄNTLIGEN av.Tänk att man har såå mycket att prata om,att skratta åt...gamla goa minnen.Vet ni tycker jag tappat det mesta,men det viktigaste har jag ju kvar,ER.Så himla kul,Cilla,Marie o lille Alvin,Ann-Sofie och Marie.Timmarna kändes som minuter. Nu väntar vi på uppföljning innan jul,med god mat o vin i Avesta någonstans...Är egentligen allergisk emor den stan.....men får jag träffa er kmr jag på stört.Mina flickor:)
Annars då varit ledig i dag då så jag kunde träffa tjejerna.Väl hemma lite av de vanliga,har hälsat på Sara oxå och druckit lite kaffe,Svanen finns ju kvar.
Och vet ni kunde ej hålla mig,satt upp 2 guld stjärnor i källaren i dag....ja men nu är de ju snart advent,men ska försöka hålla mig nu iaf en vecka innan. De brukar ju vara Ritva som är först men detta året tog nog jag priset.
Allt för denna gång,premiär av Ullared i kväll 20,00 tänker jag ju självklart följa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar