måndag 23 november 2009

Semester




Ja har ja,2 dagar och redan rastlös.Advents mys på plats nu inväntar jag bara snön.


Fick äran at vara barnvakt åt lilla Sally i dag,mysigt vi lyssnade på julmusik och myste lite:)Längesedan mina va så där små....men takterna sitter kvar,alltid.Tycker fortfarande det är väldigt kul att köra barnvagn.Vi skulle ut på promenad i dag med Kipper i regnet och innan kläder va på och Sally nerpackad,och regnskydd på va jag lite halvsvettig. Man behöver ju aldrig mer lämna på dagis å hämta ett stress moment bara de.Jag har gjort mitt nu får man mysa när man får chansen att låna någons annan.Mina barn tycker ju bara mest man är pinsam.....ja allt har sin tid.Man är fortfarnde relativt ung och barnen blir större och man går emot nya utmaningar i livet,för visst är det väl så.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar