onsdag 13 januari 2010

Ingen morgonmänniska....

Nej fy,åh uppe sent är ju jag jag e ju kvällsmänniska varav jag jobbar mest kvällar.Men men 2 barn som e super morgontrötta så ALLTID uppe 06,30 oavsett å tjatar å tjatar....Emmy har alltid varit morgonpigg men sen hon börjat äta levaxin är hon såå trött ja konstigt hur de kan bli.
Men de har sina fördelar,snart går många upp å äter frukost,jag har hunnit tvätta,dammsugit,varit till apotek,handlat å kastat ut granen.Jag är en planeringsmänniska å trivs med det annars skulle mitt liv ha ett inre kaos. Jag jobbar jour i natt å vill att allt ska vara i sin ordning innan man lämnar Laggarbo...
Skönt nu är nästan alla mina måsten klara å jag ska lägga mig en stund å läsa min superduper bok,dumt att sminka sig i dag då tårar ändå kmr rinna,När blodsband brister fick den av älskade Mamma:)
Annars då tjej festen va lyckad gör vi om flickor.
Annars rullar livet på med upp å nedgångar känslomässigt....Gör de nog för många....Är inne i en svacka i livet så är de bara.
Turkiet resa bokad till Side med kidzen i slutet av Augusti blir nice:)Jag måste hela tiden ha något att se fram emot annars blir de för tråkigt.....å det klarar jag inte.
Annars har ju som sagt var skolorna börjat å allt de innebär oxå,men nog är det skönt med egen tid helt underbart kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar