torsdag 14 januari 2010

Vänner<3<3<3

Ja dagen har gått i vännernas tecken,då va vi där igen vännerna,som inte växer på träd,som alltid finns som alltid ser å inte dömer.Sådana måste man vara rädd om å vårda vänskapen som en blomma behöver näring.Det är verkligen så.En sann vän står kvar när de andra går....
Jag är inne i en svacka i livet å det går upp å ner.Samtidigt som jag är så lycklig så känns de ändå att jag mår såå dåligt.Ja ni som står mig närmst vet,man behöver inte dela allt med alla är väl inte meningen med livet.Vägen genom livet är inte rak,å de finns många hinder på vägen det är bara så.Jag är inte ensam inte alls har många jag kan prata med och det är jag såå evigt tacksam för.Jag är nog en bra vän oxå försöker iaf,eftersom jag behåller mina väner oavsett vad.
I dag har jag iaf varit hos Maria å Isak,och med följde även Emelie å lilla Leon (som inte va blyg för mig i dag)det värmde hjärtat.Å Isak min ljuspunkt du är så go,handlade 1-års present till dig i dag vi kmr då du fyller dagen före mig en Vattuman,med skinn på näsan som vet vad han vill hoppas du blir så!
Klart du blir du är ju vän med mig ju:)
Ja annars så har dagen rullat på med alla måsten.Som vanligt.
Sen felet många tyvärr gör att de dömer innan vi vet,de är synd man är så snabb att prata om andra men hur mår man då själv egentligen är ju frågan
Jag är en rätt öppen person å har lätt för att prata de är min medicin håller man allt inom sig så brister bubblan.
Tacksam för mina vänner,mitt jobb,mina barn å nära utan er vore jag halv,men behöver inte hålla fasaden så finputsad alltid,ingen är perfekt å alla har vi våra brister.Alla ser olika ut å är olika och alla går vi igenom faser i livet både bra å dåliga till slut hittar vi svaren å vägen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar