lördag 2 januari 2010

Nyår över ett nytt år!

Visst e det så vi har gått in på ett nytt år med nya löften.Men jag har inte avgett några.
Hade en trevlig nyårsafton med middags gäster och gott dricka....dock lite för mycket då som alltid.Fick med mitt sällskap t Svanen där alla mina goa Svanen vänner bor,saknar ej området men alla där tur de är nära.
Så nyårsdagen va man väl rätt lugn.
Pratade med far min på nyårsafton vilket gjorde mig väldigt glad:)Vi ska ses snart han tycker detta är lika kul som mig. Ringde syster oxå dit ska jag i.m till den "tok" tanten...ha ha.Det är dags att ses nu va ju så längesedan man lär hålla i hop sina släkt band,för ingen gör det åt en så är det bara.
Annars är livet som vanligt,med jobb å allt som hör till.Har inte städat bort julen ännu,men jag ska å då åker den ut med buller å bång för att pryda mitt hem nästa år igen.Varför är det alltid såå kul att ta fram allt sen när allt ska ner blir det så jäkla tomt......får se det positivt vi går emot ljusare tider....och de är ju inte fel.
Lite inplaneringar oxå,tjejfest nästa helg:)Ser jag riktigt fram emot sen jobb kryssning i Mars måste ha inplanerat i mitt liv något att se fram emot hela tiden.Mina vänner betyder såå enorm mycket för mig,å har fått många nya på vägen vilket jag är riktigt glad över så våren ser ljus ut,går i vännernas tecken å de är väl inte fel familjen har ju ändå en särskild prägel är ju två skillda saker.Försöka komma i säng å läsa några rader i boken nu då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar