lördag 30 januari 2010

En dag som andra...

Fastän ändå inte riktig då.I natt sov jag å Emmy ensamma på Laggarbo,sov gott.I morse lämnade jag henne å Kipper t Pappa,Kipper blev såå glad å rally runt runt blev det.Du känns lugn,låter lugn du tycker nog de är skönt du med.Emmy ringde ni hade bakat chokladbollar,mysigt för henne!Det kmr å bli såå bra allt.Det tar tid 19 år försvinner inte bara,jag har inte glömt,ingen har.....bara gått vidare....allt har sin tid och sin plats.Klart jag inte önskade att det skulle sluta såhär,men i stället för att låta det gå såå långt så kan jag gå rak ryggad ur detta med gott samvete.Finns ingen annan man, jag behöver bara leva ensam,och du kmr finnas i mitt liv jämt för våra barn.Å lyckliga föräldrar är bra föräldrar glöm aldrig det.
Sen får ju folk snacka om vad som,å spekulera....finns inget att spekulera i så är det.Men oavsett så kmr vi bli lyckliga och det kmr göra oss till bra föräldrar.Finns inget att reta sig på nu,ingen är fullkomlig,ingen är perfekt.....så är det!
Carpe Dium=Fånga Dagen
Och glöm ej att man lever bara ett liv en gång,då lär man ta tillvara på de,å vårda sin själ oxå,göra sina val å våga stå för dem,våga stå för den man är och det man tror på,och det man anser blir riktigt å rätt.
Kram mina vänner!

1 kommentar:

  1. jo allt tar sin tid absolut, du skriver så rätt, o du lägg inte en sekund på energi på vad andra tänker, för sådant stäl energi för din kropp o själ, för ingen ingen kan omöjligt veta o tänka klart förän de sitter i samma båt oavsett om man bor i en liten som stor by håla :-))) Så släng det bara av dej! För jag lovar att visar du dej stark o lyssnar till ditt inre o sprider glädje iställlet för o bli bitter , då kommer du att behålla de flesta vänner o nya får du! För en som sprider glädje sådana människor vill vi alla människor ha i vår närvaro,,, värre är det men bitterhet , det suger o det blir tusen ggr värre, jag vet jag har varit där... kram

    SvaraRadera