måndag 18 januari 2010

Sjuk...

Ja men hur ofta händer de?typ aldrig..förkyld å ont i kroppen men de har blivit bättre tack för de alvedon.
Så dagen har jag nästan spenderat i sängen hade inte ork,vad göra kroppen behöver ju vila vet de, men min rastlösa själ behöver vara i gång.För att må bra sådan är jag,blir fort rastlös å väldigt irri.Men mår ju inte bra så lätt för människor att tala om goda råd,klart jag vet de gör de av välmening men allt har ju sin tid och den kommer har någon fått mig att tro på!
Annars då när jag lämnade sängen innan liggsåren kmr tog jag med ungdomarna å Emmy å åkte till Kaka å fika:)där hittade jag oxå en fin lykta för värmeljus som tröst....
Ja man kan inte köpa någon,man kan inte köpa kärlek för nå pengar i världen,kärlek är något man måste vårda om och om igen gör man inte det dör den sakta men säkert.....
Som att leva utan hopp,överger det människan finns ju inget kvar.....
Många funderingar få svar.....kmr ibland å tusen kramar till alla underbara vänner ni betyder såå enorm mycket för mig!Å barnen så klart alltid en självklar plats!

1 kommentar:

  1. Hej Malin! Har börjat läsa din blogg å kommer att fortsätta :) Hoppas vi kan ses här snart, var så kul sist! Ha det gott å krya på dig nu.
    ps. det här är en liten test oxå för å se om jag fattar hur man kommenterar ett inlägg..hehe =)

    SvaraRadera