måndag 1 februari 2010

En bra dag!

Japp har jag haft!Först morgon promenad med Sandra å vovvarna.Sen kom Emelie å Leon förbi.Även Raimo å hjälpte mig med lite saker.Tack för det.Fortsätter vår relation såhär kmr jag må bra,lugnt å stilla inge bråk mår vi alla bra av!Jag behöver det vi alla gör.
Sen åkte vi till Ritva å fikade Emelie hade aldrig varit där så det blev så.En riktig trevlig f.m.Mamma ringde oxå en sväng,jag älskar dig Mamma du är min bästa vän å med dig kan jag dela allt har inga hemligheter för dig...vet du läser min blogg!
Allt som inte dödar en stärker en...å stort tack alla vänner å Anna-Lena för ditt enorma stöd det betyder mycket.Skulle ju lyssna på låtarna du lagt ut i morse men klarade de knappt blev alldeles för känslomässigt.....
Sen läker tiden de flesta såren de är såå bara att gå vidare med sträckt rygg å vara lycklig över alla som står en nära.
Kramar
Å glöm ej i.m är en annan dag!Början till något riktigt bra.
Åh Hanna snart är det helg längtar såå tills du kmr:)

1 kommentar:

  1. kämpa kämpa o det är ycket vettigt om ni försöker vara vänner framför allt för barnens skull, bara du kommer att klara av att ni håller er till vänner...vet att det kan vara svårt nämligen av egna erfarenheter då den ene kanske vill mer o man behöver kanske en rejäl paus, men visar du tydligt vad du vill med ditt liv då kommer ni bägge gå vidare, oftast blir det en massa fel efter vägen i början allt är så skörbart, men om du är stark där då kan du ta ett djupt andetag o du kommer få det lugnt o gott... o barnen också...det får man inte gömma...tillräckligt många härute som använder stackars barn ändå som vapen ... kram o lycka till du klarar detta.. Denna gång :-))

    SvaraRadera