torsdag 18 februari 2010

Allt har sin tid!


Visst är det så med många saker i livet man måste ge de tid å låta saker ha sin gång!Blir så himla bra då:)Mycket får man släppa så man kan gå vidare gör man inte det blir man bra lost!Sanningen svider i många lägen men får oss ändå att bli starkare som personer det är bara så.
Haft en riktigt bra dag!Vaknade av att Emlan messade mig vid 07,00 (märks hon blivit Mamma å uppe med tuppen.)Hon undrade när jag skulle komma över hon bjöd på frukost å den va de hög mys faktor på vill jag lova!Det är min brud det.Sådan ålders skillnad emellan oss men har ju nästan kännt henne hela livet:)Å vi kan verkligen prata om allt!Har liksom blivit en vana att ses ofta,med vovvarna oxå så klart!Jag jobbar ju mycket kvällar å hemma på dagarna å hon Mamma ledig så det passar bra.Jag har ju ett stort behov av att umgås med mina vänner alltid haft de är speciellt med den saken vill jag lova!
Lika så mina arbetskamrater de är helt underbara alla.Å nu har jag löst de så jag kan vara med på Nettans fest Raimo tar de då=tacksam för det!Skönt när man kan mötas på halva vägen var!
Annars mår jag prima mycket jobb me like:)Man träffar olika öden varje dag i mångas olika liv å inser hur bra man har det.
Saknar alla mina vänner från (Avesta) vi måste försöka få till och ses de är dags tiderna förändras men inte vi ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar