tisdag 23 februari 2010

Svårt att släppa vissa saker....

Ja började dagen med att gå t Emlan ju å lilla Leon nu var de flera dagar sedan...har tankat på massor med gos nu för nu blir de inte förrän nästa vecka då denna vecka är full med jobb å stall i.m igen.Tyst hemma i kväll Emmy valde sova hos Pappa då jag börjar tidigt i.m!
Annars då varit på mat bjöd upp mig själv,tackar:)Ja du tänk att det är såå lätt att ta varann för givna då man lever under samma tak....nu uppskattar jag prata å vi lyssnar verkligen på varann å e vänner,han är mitt bästa utan han är jag halv!De är såå enormt skönt att ur allt detta har vi fått en sådan underbar vänskap för de är så de känns.Om de är något kan jag berätta för han har ju pratat i så många år...han är ju tryggheten i mitt liv fastän vi ej lever i hop så dör inte alla åren över en natt.....Vi har en speciell relation alltid haft!Å jag uppskattar verkligen vår vänskap om den dör,dör en del utav mig med!Jag är såå lycklig över att du är far till mina barn vi mår alla bra nu.Det tar tid allt du vet....om någon!Behövs inga ord du vet....Att vi kunde få en sådan fin relation nu...är såå skönt!Du blir allt jag velat när du inser vad du förlorat.....men i mitt allt detta kmr vi bli lyckliga de vet jag.Ingen tar våra minnen å år ifrån oss,vi fortsätter bara på ett annat plan å de är inge fel i det,som Vicky skrev en gång chef...alltid chef!Ömsesidig respekt kallas de!

1 kommentar:

  1. japp,, och såhär känner man när man har känslor kvar,,,hahaha ni kommer inom snart tid ska du se bo ihop igen :-))))

    SvaraRadera