tisdag 2 februari 2010

Ledig men ändå inte...



Japp hade ledig dag som det så vackert heter,men personal möte å sen stall så vet inte om jag kan kalla de ledigt:(
Annars då varit hos min bästaste Leon du skänker en sådan enorm glädje i mitt liv och är såå glad att få se dig växa upp,du får en verkligen på toppen humör du lilla goa kille.Å din Mamma så glad hon finns bästaste Emelie du är guld värd!
Så hann med en fika även där under f.m såå mysigt som alltid i lilla radhuset är ni värda er lilla familj!
Sen blev de ju Fagersta å möte då blev väl inte såå mycket sagt mest bara massa oviktigt.De bästa med de mötena är att vi alla träffas det är såå kul,saknade några i dag världens bästa arbetskamrater de har jag iaf!Många skratt blev de,och i dag fick även min chef till det.Hon är bra!Sen blev det hem å vända för att åka till stallet,ja vad gjorde man utan Tisdagar i Hedkärra som en stoor familj:)
Nu väntas att Emmy ska lägga sig sen blir det final på Paradise hotell:)Åh längtar ef dig Hanna fastän du är såå nära,på Torsdag får jag hem min tonåring å några kompisar o vänner till mig,blir tjejkväll med bastu å lite bubbel å uppsnyggning,bra för kropp å själ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar