söndag 14 februari 2010

Summering av helgen!

Ja först då varit ledig många dagar va riktigt skönt att få landa lite känner jag.Tror man behöver ladda på batterierna å inte bara ånga på utan stanna upp lite med i livet!Andas ny luft för att orka köra på igen!
Ja Fredagen blev de ju ut t Maria så jag hann med att gosa lite med Isak.Sedan hem till mig för tjejsnack å iordning fix!Trevlans.Färden gick vidare emot Dramaten där vi åt och tog en öl.Sedan kom Daniel å hämta oss å vi åkte t Maria.....som blev såååå trött å kände sig häning.Så kvällen slutade 21,00 då jag fick skjuts å åkte hem:)Trevligt såå länge de vara du ska få bjuda hem mig snart såå fort de passar!
Lördagen då tog en fika hos Marie under f.m å sedan på kvällen hade vi förfest hos mig,väldigt trevligt måste säga att de kändes konstigt att inte ha vare sig barn el hund hemma....Vi hamnade iaf på pubafton å de va ju kanon,dansa dansa dansa...natten lång el nej gick nog hem strax ef tolv!Tack Rosie för allt<3du vet vad jag menar!
Nöjd är jag me helgen pågrund av många anledningar allt kan hända inget är omöjligt,gäller bara ta tillvara på tillfällena i livet:)
Har både min juveler här i natt känns mysigt med lite rörelse i huset!

1 kommentar: