tisdag 16 februari 2010

Tisdagar!


De som umgås med mig ofta vet att Tisdagar är en dag då jag är ledig å det är p.g.a att Emmy rider då.Men nu har ju även börjat hopptränings grupp varannan Onsdag så då får jag ändå tillbringa 2 dagar på raken där de är okej men allt åkande,men vad gör man inte och är ju lika intresserad som hon.Hästar ger ro i själen oavsett om man rider el inte. Alla människor man träffar i stallet vi blir som en stor familj.Och jag är ju alltid efterlängtad till kiosken:)Tror jag de är såå mysigt med stallet o alla människor i alla åldrar så är det bara!
Under morgonen tog jag å Kipper en promenad till Emelie å Leon börjar bli en vana de dagar då jag ej promenerar med Sandra.Så mysigt att stå någon såå nära som man känt sedan hon faktiskt var barn och nu får dela med henne att hon oxå fått barn o en egen familj med bästa lilla Leon "Peon" min lilla idol!
Sen åkte jag hem o intog lite ryggläge inte fel ibland men får ej bli någon vana.
Sen hämtade jag Emmy å vi åkte till Hedkärra som vi gjort i många år nu på Tisdagar och helger då de är hoppning å aktiviteter såå glad att intresset håller i sig!
Väl hemma lite plock ringde Hanna och pratade lite hon kmr till helgen å är såå efter längtad!
Ja annars då bara os på tv=trök inte nå intresserad av de alls å Emmy o sover å Kipper med så är väl bara vara är ju skönt då jag jobbar 2 kvällar nu kmr Emmy ligga vid pappa 2 nätter å då må jag säga att de är tyst på Laggarbo:)men jag bara myser jag stortrivs i huset:)Å Kipper med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar